یا ضامن آهو

یا ضامن آهو

امام رضا

ازت میخوام تو این روزا

دست کسی رد نکنی

حال کسی بد نکنی

ازت میخوام کبوترات

بیان بهم سر بکشن،کنار من پر بکشن

منم بیام تو صحن تو

با هر قدم گریه کنم

این همه بغض تو چشممه

به عشق تو هدیه کنم

آهای امام خوبیا

دلم گرفته از همه

نگاهی کن به چشم من

ببین چقدر پر از غمه

یه دنیا حرف نزده

روی دلم مونده ببین

آهای امام مهربون

غم نگاهمو بچین

حل تمام غصه ها

یه گوشه ی نگاهته

دست مریضارو بگیر

چون دلاشون بی طاقته

ضامن آهو که شدی

آقا به ما نگاهی کن

دیروز یه مرد خسته دل

گفت از آقا گدایی کن

آقا منم گدای تو

خسته و بی پناه تو

منتظرم که حاجتام

رد نشه از روای تو.......

                             نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

دهيوژت
ساعت12:56---19 شهريور 1392
خيلي قشنگ بود.
پاسخ:ممنون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:14 ] [ دختر رویایی ]
[ ]